infection clash of clans Forum Index

infection clash of clans
Notre but ? Infecter chaque clan que nous détruisons pour enfin, être les 1er mondiaux en GDC !

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

INFECTION VS DRAGON SHAFTS

Post new topic   Reply to topic    infection clash of clans Forum Index -> infection clash of clans -> infection clash of clans
Previous topic :: Next topic  
Author Message
mateopescatore/carixovut

PostPosted: Wed 30 Jul - 12:21 (2014)    Post subject: INFECTION VS DRAGON SHAFTS Reply with quote

Bon, nouvelle guerre, nouveau sujet........pk pas à vos résas, vos tactiques sur vivis présentés,.....à votre bon cœur messieurs dames  Very Happy

Back to top
Publicité

PostPosted: Wed 30 Jul - 12:21 (2014)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Inkalla

PostPosted: Wed 30 Jul - 12:23 (2014)    Post subject: INFECTION VS DRAGON SHAFTS Reply with quote

ben j'attend un post explicatif de la tactique que tony veux mettre en place Smile

edit j'ai rien dit je viens de voir le post  Laughing

Back to top
couillyess

PostPosted: Wed 30 Jul - 18:01 (2014)    Post subject: INFECTION VS DRAGON SHAFTS Reply with quote

je resa le 13/14/15/16/17/19

Back to top
couillyess

PostPosted: Wed 30 Jul - 18:02 (2014)    Post subject: INFECTION VS DRAGON SHAFTS Reply with quote

oups on que deux attaque heu.....

tant pis je reserve c est moi le chef 

Back to top
Inkalla

PostPosted: Wed 30 Jul - 18:27 (2014)    Post subject: INFECTION VS DRAGON SHAFTS Reply with quote

Toute facon on va les fumer !!!

Back to top
Hazar2

PostPosted: Wed 30 Jul - 18:33 (2014)    Post subject: INFECTION VS DRAGON SHAFTS Reply with quote

Ils ont l'air plus coriaces que les précédents...faudrait adopter une tactique sur celle ci et pas en mode free off

Back to top
Inkalla

PostPosted: Wed 30 Jul - 18:41 (2014)    Post subject: INFECTION VS DRAGON SHAFTS Reply with quote

y'a une tech de prévu hazar lol faut suivre avec l'ordre du jour  Mort de Rire

Back to top
Hazar2

PostPosted: Thu 31 Jul - 21:49 (2014)    Post subject: INFECTION VS DRAGON SHAFTS Reply with quote

J'avais posté avant la technique  Okay Mort de Rire Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Twisted Evil Evil or Very Mad Crying or Very sad Embarassed Razz Mad Laughing Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow Neutral Mr. Green

C'est moi ou ce smsiley  ====> Idea  ressemble a un trou de balle

Back to top
Monta/alpa

PostPosted: Mon 4 Aug - 22:23 (2014)    Post subject: INFECTION VS DRAGON SHAFTS Reply with quote

Mdr oui les anciens c'eté des rigolo a coté

Back to top
Post new topic   Reply to topic    infection clash of clans Forum Index -> infection clash of clans -> infection clash of clans All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation